Samhällsekonomisk analys

Merkevareundersøkelse

En merkevareundersøkelse hjelper deg å styrke din merkevare

Lysio Research skaper skredderssydde undersøkelser tilpasset deres behov. Vi kan undersøke assosiasjoner, handelsopplevelser, hvor villig kunder er til å anbefale varer og tjenester og målgruppens handlingsmønstre. Resultatene bidrar til å utvikle pålitelige merkevarestrategier. 

statistisk analyse

Merkevaretracking

Merkevaretracking lar deg følge opp merkevarens omdømme over tid. Ved å gjøre frekvente målinger av kunders holdninger til merkevaren kan du tydelig se hvilken effekt innsatser som reklamekampanjer og tilbud har hatt på omdømmet.

Det er summen av dine kunders assosiasjoner som utgjør din merkevare. Lysio Research hjelper deg med å kartlegge oppfatninger og holdninger knyttet til merkevaren, og skape et bilde av dens generelle omdømme. Ved å få bedre kunnskap om merkevarens posisjon i dag får du et solid grunnlag for å ta steget videre med din merkevarebygging. En slik undersøkelse gir innsikt om kundegruppen og målgruppens kjennskap til ulike merkevarer på markedet. 

Merkevareundersøkelse

Hvorfor velge Lysio Research?

Lang erfaring

Vi har lang erfaring fra både kundesiden og markedssiden, og forstår hva informasjonsbehovet innebærer. Vi forstår hva du trenger å vite for å videre forstå dine kunder. 

Statistisk kompetanse

Ved hjelp av statistiske analyser och prognoser sammenstiller og visualiserer vi den kunnskapen du trenger.

Hele prosessen

Vi tar oss av hele prosessen – fra kartlegging og formulering av spørsmål til en ferdig rapport!

Linje

Ta kontakt med oss

Vi svarer i løpet av 2 timer når du skriver under kontortid, ellers neste arbeidsdag.  

Elvira export till hemsida-1-1

 

Elvira Evysdotter

Kontoransvarlig Lysio Norge

(+46) 735 - 26 68 74

kontakt@lysio.no

Vi tar datasikkerhet og personvern på alvor, og jobber i overenstemmelse med personvernforordningen og GDPR